Jak mám postupovat při reklamaci?
Reklamace zboží při přepravě.
Přesto, že zboží je zabaleno bezpečně a takovým způsobem, aby se minimalizovala možnost poškození při přepravě, může se stát, že k takovému poškození obalu nebo i samotného zboží během přepravy dojde. Pokud při přebírání zboží zjistíte poškození obalu, zkontrolujte kompletnost zásilky, případně zkontrolujte neporušenost zboží. Pokud je zboží mechanicky poškozeno, zásilku nepřebírejte a vypište s přepravcem Protokol o škodě. Zároveň Vás žádáme o zaslání informačního e-mailu na info@xenoled.cz, abychom se o této skutečnosti dozvěděli co nejdříve a mohli ji následně řešit. Následně Vás budeme kontaktovat o dalším postupu.
Pokud zjistíte poškození až po přebrání zboží, oznamte nám tuto skutečnost prostřednictvím formuláře, který vyplňte a pošlete spolu se zbožím do 48 hodin.
Reklamace zboží v záruční době
Pokud se na Vašem výrobku vyskytla vada, na kterou se vztahuje záruka, vyplňte prosím formulář a vyplněný nám jej spolu s reklamovaným zbožím zašlete na níže uvedenou poštovní adresu provozovatele internetového obchodu www.xenoled.cz. Zboží zasílejte čisté. Nezapomeňte na všechny potřebné doklady, které jsou nezbytné pro zpracování a vyřešení Vaší reklamace (originál faktury, doklad o zaplacení, ....).
Zboží neposílejte na dobírku, balík vrátí přepravce spát odesílateli.
KOBRAJ - zásilkový obchod
Alejová 18
040 01 Košice
V případě jakýchkoliv dotazů, připomínek a návrhů nás neváhejte kontaktovat. Rádi Vám pomůžeme.
Reklamování zboží a záruka
Záruční doba na veškeré zboží v naší nabídce je 24 měsíců. Reklamovat lze pouze zboží zakoupené přes e-shop www.xenoled.cz, nebo v síti prodejen Interiér Invest, s.r.o.
Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží kupujícím. Reklamaci uplatněte ihned a bez zbytečného odkladu a reklamované zboží dále nepoužívejte.
Formulář odešlete co nejdříve a přibalte jej přímo k výrobku při jeho odesílání.
Reklamované zboží je nutné doručit na naši poštovní adresu:
KOBRAJ - zásilkový obchod
Alejová 18
040 01 Košice
Reklamace řešíme do 30 dnů. Při odstranitelné vadě je reklamace ukončena předáním opraveného zboží (odstranění vady) nebo výměnou zboží.
Detailnější informace k reklamacím získáte v našich VŠEOBECNÝCH OBCHODNÍCH PODMÍNKÁCH.
Provozovatelem internetového obchodu www.xenoled.cz je:
Interiér Invest, s.r.o.
Kukučínova 23
040 01 Košice
IČ: 36190381
IČDPH: SK202052089
Dokumenty ke stažení
![]() |
xeno_REKLAMACIA.pdf velikost: 309.29 KB |